Thursday, July 26, 2012

keto den domam....

fuhhh.. sabo je laa....
sesungguhnya aku sedang b'pose,,, (bajet bagus)
aduyaiiii.. dugaan pose laa.. walaupun br 6 ari pose.. tp dugaan pose bukan main dahsyatttt....
sakit ati den nie....
sbb.... aku br baik demam... keto lak demam... tp nie bukan demam je... siap batuk2 lg... tmbh lak lg selseme... hamboii... pakej ye..... sikit2 sudah laa kan.. lawan tokeh nmpk...
ari tu aircond problem.... blom sempat nak repair... brek lak problm.... tp time tu relax je lg.... walaupun hati panas tp repair slow2....
tetibe.........
blom setel 2 bende dah sakit yg lain lak...
2 ari lepas nak g kje... xbley start lak.... aduyaiiiiii.... rase nak je menjerit... tp kang t'kezutt lak jiran2 tetibe pg2 bute aku dah wat hal.... 
nape laa ko nie kete... blom setel 1 bende dh b'jangkit yg lain2... bg laa aku b'nafas...
ko mcm tau2 je aku gaji.. ko pun start laa wat perangai kan....
kalo ko tu bley beli same mcm beli coklat.. dah lame aku buang kat sungai.... pastu ambik yg lain....
ko xkesian ke ngan tuan ko nie... br nak b'nafas ko dah wat hal lg....
kang aku ambk br, br ko tau.. time tu ko pun aku xpndg dah... ermmm
ape nie... m'bebel kat kete lak...
tgh pening... biase laa kan.... meroyan laa jp...

sekian...


No comments:

Post a Comment