Tuesday, September 6, 2011

~~ Selamat Hari Raya~~

Selamat Hari Raya kwn2... walaupun dh msk raye yg ke 8, tp rasenye tak t'lambat lg nak wish kan... bukan ape mood raye tu still ader tu yg nak bkk2 blog nie... sblm2 nie pun update blog pun suam2 kuku jer.. nie mood raye lg, lg laa mls nak update... raye tahun nie blk kg aku sbb thn lps aku raye kat sepital, so xde raye mne2 kg... so thn nie br nak wat jadual giliran.. tp umah aku yg first.. hehehe.. ok laa kan... adik bradik aku yg lain blk umah mertua msg2.. so aku laa kne blk kg, tp aku suke laa blk kg sndri kan.. walaupun kg aku ngan suami dekat jer tp yg penting umah aku dlu... hihihi... mlm raye aku ajak mak aku kuar g tgk suasana mlm raye kt kg... sblm2 nie mak aku xpernah tgk.. so saje laa nak bwk kan... bile smpai je kat dentinasi.. mak aiii.. rmainye umat muhammad... peninngg.. sesakkk.. nak cr parking pun smpai setgh jam... rasekan.. nak sgt kuar mlm raye kan... hambek ko... tu br parking blom kat kdai2 lg... lg laa rmai manusia.. ape aje laa y dorg cr agaknyer kan.... nak dekat pukul 12 mlm br aku blk.. mak dpt laa beli brg2 ckit... tp mak pening sbb rmai sgt org... heheheh.. sian mak aku tu... nasib baik xhlg.. dah laa kocik mak den tu... hahahaha..
pg raye lak... mcm biase laa.. salam2 ngan mak abah... time nie laa emosi aku xstabil.. kembang kuncum.. kembang kuncum hidung thn air mate jgn kuar.. finally.... jatuh gak.. nangis t'esak2 depan mak abah nie.. aduyaiii.. nmpk sgt byk dosa ngan dorg.. hehhehe.... nasib baik adegan air mate xlame... kalo tak haru laa umah mak aku tu...
pas sembahyang rase start laa sedare mare dtg... mule2 belah abah.. dah tu belah mak lak... tp keadaan leh control lg. walaupunnnn.... ponek...... pastu kuar g raye lak... dr tgh hari bwk ke ptg... kutip duit raye anak .. hahahahha... g sg buluh melawat mak cik aku xbrape sht... kalo x.. xdeer laa aku nak kuar time2 mcm nie .. xlalu nak rempoh jem... masaakkkkk....

No comments:

Post a Comment