Tuesday, May 8, 2012

gem000kkkk...

hahahahah...
ape kes tetibe bukak cite psl gemok lak... hehehhe...
biase laa kalo pompuan bab2 kegemokkan nie dorg sensetip sesgt kan..
br je ckp "eh.. dah berisi sikit badan ko".. terus sentap.. xmkn 1 ari... tp 1 ari je laa.. ptg kang 2 pinggan gak ko melantak... hahahaha..

aku bukan ape bukak cite mcm nie ari nie... kat opis aku nie belumbe2 nak kuruskan badan... tp aku tgk ok je badan dorg.. naik sikit tu biase laa kan... dah kwen.. phm2 je laa.. lain laa kalo anak dare dlu.. mkn
byk mane pun badan still maintain... xmcm  skrg .. mkn sikit pun... haa..hambek kooo....huhuuhuu
b'balik pada kwn2 aku td.. masing2 nak kurus... alkisahnye ari nie siap ade yg nak g klinik ambik ubat kurus.. katenye kalo ambk ubat kurus kat klinik di jamin laa.. xmcm ubat2 kat luar tu....
blk dr klinik masing2 laa b'azam xmo mkn byk laa... xmo mkn nasi laaa.. nak diet2 hbs2an laa ktenye..
nak kurus atas sbb.......... baju fmly day dorg ngam2 je kat badan .. takut lak kang..
ade y terkeluar dr landasan .. hahahahha
sbb baju family day je dorg memasing nak kurus.. kalo x.. xde maknenye... doplo pat jam mengunyah.... (tu aku tipu).... hahahha...
kitorg nak g fmly day lg 2  mmgu.. smlm dpt baju fmly day.. tetibe lain lak size msg2..
tu y gile2 nak kuruskan badan.. xkan laa nak kecikkan baju lak kang... nak cr psl ngn tukang jahit laa tu...
so disbbkan tu.. ramai laa y x tdo mlm sbb memikirkan baju xbrape muat...
maka... ramai2 laa mencari ubat2an nak kuruskan badan dlm mase 2 mggu nie.. aku pun xphm.. bley ke kurus dlm mase 2 mggu ie...
tggu dan lihat je laa kan....

tapi sebenarnye aku nie pun nak kurus gak.... tp malu nak cite.. hahahahahahhaha
serius aku dah gemuk.... dlu tiome anak dare... bukan main ramping lg.... size seluar pun 28 je....
skrggg.. xsanggup nak taip.. nak sebut ape tah lg..... aduyaiiii....
bile sepupu2 or kwn2 lame jmpe aku.... mesti riaksi dorg..."haaaaaaaaa... ko ke nie".. ape kes...
ko jmpe antu ke ape... sentapnye akuuuuuuuuuuuuuu.... tp control je.. "biase laa laki jage baikkkk punye".. padahal mkn ati dgr dorg ckp.... waaaaaaaaaaaaaaa....
ermm.. untungnye org gemok nue kan pada laki laa.. sbb ape tau?? bile org tgk aku.. dorg akan ckp... xpe laa gemuk.. sennag ati.. laki bg mkn cukup.. . bajet badan gemuk mesti mkn sedap padahal mkn ikan masin... dorg bukan tau kan..... sentapppp!!!!!

No comments:

Post a Comment