Thursday, October 27, 2011

sejak bile..

ermm.. ape kes ari?? nak story ape ari nie?
alkisahnyer... 
smlm korg2 pun tau kan "Hari Raya"..
tuk yg menyambutnye... "Hepi Deepavali".. tp aku bukan nak cite psl raye tu..
tp ade laa kene mengene ckit ngan raye tu...

sejak bile sambutan deepavali ader mercun lak..
berdentam dentum.. dh mcm raye cine lak...
kalah kite y sambut  raye aidilfitri baru2 nie... bley??
tak paham tp tu laa yg berlaku dkt umah aku... tak tahan telinge nie beb..
depan dia tembak.. belakang umah pun dia tembak gak... mak ai... punye laa gamat

persoalan tu yg b'main kat kepale aku nie.. sejak bile deepavali dorg sambut ngan mercun segale..
anak aku nak tdo pun xsenang..
aku perasan dorg sambut mcm nie sejak thn lps lg...
thn lepas anak aku br 3 4 bulan... dorg wat hal mcm nie.... t'kejut2 anak aku
aku bukan nak pertikaikan dorg main mercun
lantak dorg laa kan... tp ape kes kalo dorg main mercun kul 11.30 mlm......
kalo ko xnak tdo lantak laa kan..
tp aku nak tdooooooooo.....

nak main awal2 tu ko belasah laa smpai umah ko terbakar pun
aku pedulik ape kan..
tp kalo dh tgh2 mlm aku pedulik laa kannnnnnn
jgn laa pikir dri sndri je nak seronok...
igt sikit laa jiran tetangge sebelah menyebelah nie kannn...

ermmm.. aku lak laa y rase nak meletop nie....
sabo.. saboooo....
mkn maruku jp... huh...!!!

No comments:

Post a Comment