Thursday, April 19, 2012

hadiah besday

mggu lepas g alam sentral teman  adik beli hadiah tuk husben dia..
dia nak cr walet.. aku pun ikut je laa...
kitorg g kdai yg mcm kedai koboi tu.. aku pun xtau ape name kedai tu...
dah masuk kedai tu.. usha2 laa walet kat situ...
pilih punye pilih dia dpt laa 1 yg dia b'kenan.. tanye brader kat ctu... brape harge dia... brader tu ckp RM80
dlm ati aku.. uishhh.. mahal gak..



tetibe adik aku ckp... "bang yg mahal lg ade x? dlm RM200 ke?".. pergghhhh.. nak pitam aku dgr...
kalo aku 80 tu pun duk mintak diskaun lg... tetibe dia nak mintak y mahal lg.. ampunnnnnn....
untung laa laki dia kan.....  dia ckp ari tu time besday dia laki dia bg hadiah mahal gak.. so dia kne bls laa... ermm..  bestnyer ... b'balas2 pulak...  aku xde punnn... tetibe emo... huh...



agak2 thn nie aku dpt hadiah dr husben aku tak??? hahahha.. berangan je laa...
laki bukan jenis mcm tu.. berangai je laa ko....
tp berangai ok gak kan... berangan yg best2 ckit.. xdpt pun xpe.. berangan dh dpt, ok laa kan... huhuhu
mane laa tau kan.. 1 ari kang tetibe dia nak wat surprise kat aku ke kan....
saje nak wat aku t'kejut beruk kan....  tetibe....surpriseeeeeeeeee....!!!!!!!!!! (apesal eric msk dlm ini cite)
mesti best kan time tu.... heheheh...
ermm... aku berangan lg.. huh....!!!


No comments:

Post a Comment