Monday, April 30, 2012

sedey....

ehem..ehem... ape nak cite ptg2 nie...
mule2...nak ucap selamat b'cuti pd y cuti ... walaupun dh ptg tp nak ucap gak...
y kje teruskan bekerja.... tunjukkan pd kwn2 y lain korg xt'pengaruh pun bab2 cuti nie... huhuhu
sok kite rmai2 cuti nyek... tetibe nak ucap "SELAMAT HARI PEKERJA" wat semua y b'kerja..
pd y student2 tu korg jgn jeles lak sbb korg xde "HARI PELAJAR".. hahahahahahah...(gelak jahat)..ermm...

sebenarnye aku bukan nk cite psl cuti pun...
tp aku nak cite psl "SAMBUTAN BESDAY AKU' semlm... ermm... sedey gile...
sbb xde wat ape2 punnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
husben pun wish dh pagi... mencinyeeeeeeeeeeeeeeeeee....
t'guris... t'luke... t'sentap.. t'kecik ati.. smue ade dlm ati nie...
dah plan dh kalo dia wat surprise aku sanggup ambik EL ari nie sbb t'haru dgn ape yg dia wat tp hampehhhhhh..... sebagai protes aku kje ari nie... walaupun dlm ati nie nak cutiiiiiiiiiiiii...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

nmpknye aku hanya mampu berangan je laaa ..... berangan dpt hadiah dr husben.. berangai husben sambut besday... perangai mcm2 lg laa...... sbb husben aku bukan jenis mcm tu....
dia xpndai nak romantik2 nie.... sedey kannn...
nasib ko laa senah.... ko pun dh kwen ngan dia kannn.. terime je laa kekurangan n kelemahan dia....
ermm... mmg laa trime tp sentappppp....!!!!!

mcm nie laaa akak sentap smlm... huh...

No comments:

Post a Comment