Tuesday, May 31, 2011

jemmmmmm...!!!


aduyaaiiii.. lmbt lg ari nie...
mlm pun lmbt gak.. tp smlm bgn lmbt..
ari nie.. g kje mcm biase dah.. tetibe jem lak melanda..
byk giler keto.. ntah mane2 dtgnye..
jarang laa jem mcm tu.. tetibe lak ari nie jem giler2..
lalu jln lain, konon2 nak sampai cpt n nak lari dr jem..
udahnyer jln yg aku lalu tu.. lagi teruk jemnyer dr jln yg mule2 aku jln td...
mak ai... nak menangis tgk keto byk bona kat jln tu haa..
sesak nafas nie.. sompot trs...
nak kuar highway pun mengesot2... lombab mcm kure2...
tu lom nak byr tol lg tu....
keto cilok2.. dah mcm filem KL DRIFT dah aku tgk...
aku yg naik kete xbrape bosa nie.. slow2 je laa...
nak drift mcm dorg xmampu laa...
lps byr tol.. br laa lege rasenyer... lege selege2nyer...
rase mcm br dilahirkan kedunia jer...
aku pun xphm laa.... tang mane laa yg leh jd jem sampai mcm tu..
aku rase tol kat ctu, patut di hapuskan laaa...
supaye tenang je memandu.. xder laa jem di awal pg lg..
sampai tmpt kje pun senyum jer...
xder laa serabut, serabai bile sampai opis...

mcm nie laa jem pg td.. .. sesak.. serabut... serabai... dan mcm2 lg laa...

* xkan nak bg alasan jem lg kot kat bos... asik alasan yg same jer *

No comments:

Post a Comment