Monday, May 23, 2011

lunch...


yumm... yummm.....
tgh hari td kat opis ada wat doa selamat ckit
ex pengarah wat kenduri lak kat opis
pekene briyani... peergghhhh.. best dohh...
walaupun berebut2 nak ambik mkn mcm dah sethn xmkn
tp aku peduli ape... yg penting aku dpt mkn
tp aku xder laa berebut2 mcm dorg
aku still sopan santun lg laa
beratur ala2 tggu giliran nak msk toilet tu... huhuhu (msk toilet beratur ker)
bile time aku dpt mkn .. aduyaiii.. bahgianyer..
ambik nase sedang2 byk... ayam 2 ketul.. kuah ckit
ok laa kan... diet... (hahah.. diet katenyer)
sampai ptg kenyang.. ader mkn pun wat xtau je dah..
kalo x, pantang bunyi pinggan kat depan
dah tanye mkn ape... padahal acik je kemas2 kat depan tu.. hahahaha
fobia dgr bunyi pinggan.... asal bunyi pinggan je ader mknan...
bile blk umah... laki ajak mkn.. ckp xselera..
mane nak selerenye kalo kat opis mkn sampai x hingat...
cover punyer psl, ckp laa xselere.... bijak2....

* tp aku xmcm tu, kat opis mkn, bile laki ajak mkn, mkn lg.. bukan ape jge hati suami.... (heheheh ) *

No comments:

Post a Comment