Thursday, May 26, 2011

shoppinggg ~~m'habiskan duit...!!

smlm g jualan gudang, jualan murah2, bukan main awal lg aku g...
bak berebut punyer psl laa tu.. huhuhu..
time sampai kat sane msh xramai lg umat manusia kat ctu,
so leh laa pilih2 lg.. setgh jam pastu mula la rmai org, sesak rasenye..
pilih memilih.. punggah memunggah, selit menyelit dan sewaktu dgnnyer laa..
dah mcm pasar ikan dah rasenyer...
yg xleh blah tu laki ngan pompuan dah same ramainye..
biase dgr kalo jualan2 murah nie kompom laa pompuan yg rmai
skrg nie laki pun dah join sekaki...
time aku dok pilik2 tu, ader sorg mamat sblh aku bukan main asik dia memilih
xsampai 2 saat pilih terus msk dlm beg. mak aiii.. cptnye pilih bang...
muat ke baju tu kat anak.. hehhehe..
tp dorg kesah ape kan.. yg penting murah...
aku bab2 shopping nie kureng ckit..
aku cme suke nengok gelagat org jer...
bukan main lg memlih, xpandang dah kire kanan..
kelakar tul.. hehhe...
ye laa name pun jualan murah kan.. so brg2 dia pun murah2 laa
baju baby 5 6 hengget je.. xke gile kalo nengok...
aku beli gak laa beberape pasang,,,,
maklum laa br gaji kan.. tp still beringat lg laa...
lom lg hujung bulan duit hbs... mati laaaa..... huhuhu

* nak sampai gaji bulan seterusnye.. kne la ikat perut, dlm erti kate lain.. posee..waaaaa...*

No comments:

Post a Comment